سوالات متداول

Spread the love
1.آیا قطعات مصرفی شما اورجینال و اصلی می باشد؟
بله تمامی قطعات اورجینال و دارای پک و پارت نامبر اصلی می باشد.

2. آیا خدمات ارایه شده شامل گارانتی می باشد؟
بله تمامی خدمات شامل گارانتی می باشد.

3.آیا شرکت شما به دستگاه های که شامل گارانتی شرکت شما نمیباشند خدمات ارائه میدهد؟
بله، ارائه خدمات به دستگاههایی که شامل گارانتی آیدی سرویس نمیشوند انجام خواهد شد.

4.در صورت باز شدن دستگاه توسط افراد به غیر از کارشناسان آیدی سرویس چه اتفاقی خواهد افتاد؟
در صورت باز شدن و یا تعمیر دستگاه توسط کارشناسانی به غیر از کارشناسان آیدی سرویس گارانتی دستگاه ابطال خواهد شد و ارائه خدمات با اخذ هزینه انجام خواهد شد.

5.در صورت مفقود شدن کارت گارانتی چه باید کرد؟
جهت ارائه خدمات همراه داشتن کارت گارانتی و یا سالم بودن سریال روی دستگاه الزامی میباشد.