آیدی سرویس خدمات پس از فروش

Spread the love

امروزه یکی از نکاتی که کمپانی های مطرح در دنیا علاوه بر تولید محصولات با بالاترین کیفیت به آن اهمیت ویژه ایی می دهند ، ارایه خدمات پس از فروش به بهینه ترین شکل ممکن است
این مهم درخصوص محصولاتی که در فرآیند های کسب و کار یک سازمان به کار برده می شود و بروز هرگونه ایراد و مشکلی موجب اختلال درپروسه های جاری این مجموعه ها می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد ، بسیار پر اهمیت تر می باشد
با توجه به اینکه فعالیت شرکت سیناپ به عنوان یکی از مجموعه های فعال و پیشرو در حوزه (AIDC) با کسب و کار مشتریانی در زمینه های کاری تولیدی و صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و حتی سازمان ها و اداره جات در تعامل است لزوم ارایه خدمات فنی ، پشتیبانی و حتی مشاوره به بهترین شکل ممکن بسیار ضروری می باشد
در این راستا دپارتمان آیدی سرویس (ID SERVICE)به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات پس از فروش و فنی و پشتیبانی در شرکت سیناپ فعال گردید تا علاوه بر ارایه خدمات تخصصی برای مشتریان خود ، این مهم را در کل بازار AIDC در ایران پوشش دهد
ارایه خدمات آیدی سرویس علاوه بر خدمات فنی و پشتیبانی و تجهیزات ، شامل نصب و راه اندازی ، تامین قطعات و لوازم جانبی، عقد قرارداد پشتیبانی، تمدید دوره گارانتی و بازدید دوره ای کارشناسان این واحد می باشد
دپارتمان ID SERVICE دارای یک وب سایت و پورتال تخصصی به منظور تسهیل در فرآیندهای خدمات فنی پشتیبانی برای کلیه مشتریان می باشد
برندهای تحت پشتیبانی مرکز شامل موارد ذیل می باشد
POINT MOBILE
WOOSIME
ZEBRA
GODEX
TSC
POSTEK
BIXOLON
HONEYWELL
DATALOGIC